Spoilery - laminátové nárazníky.
19. 1. 2007
Spoilery-laminátové nárazníky se
stávají noční můrou při snížení (doporučené max. snížení je 40mm),
podstatně lepší jsou Mkové nárazníky (neskutečná odolnost, přední
komplet kolem 5-7k, zadní 4-5k). Prahy možno použít lamino. M3 zrcátka
jen originál (4-7k), repliky mnohdy vypadají úsměvně a nemají vyhřívání
ani el. nastavení. Křídla z laminátu mají na slunci tendenci trvale
měnit tvar, levné kopie pouze zvyšují hmotnost a odpor vzduchu.
K silnici přitlačí vpředu tzv. GT okraje nebo celý díl pod nárazník (extrémně drahé), vzadu pak má význam pouze tzv. GT křídlo (dvojdílné, funguje výrazně jen ve vysokém provedení-ne zrovna pohledné). Pro snížení vztlaku je nutno zakrýt komplet spodní část (kromě motoru, převodovky, výfuku) a vzadu nahradit sériovou část nárazníku difuzorem.
K silnici přitlačí vpředu tzv. GT okraje nebo celý díl pod nárazník (extrémně drahé), vzadu pak má význam pouze tzv. GT křídlo (dvojdílné, funguje výrazně jen ve vysokém provedení-ne zrovna pohledné). Pro snížení vztlaku je nutno zakrýt komplet spodní část (kromě motoru, převodovky, výfuku) a vzadu nahradit sériovou část nárazníku difuzorem.